Forum Wszystko na temat Fify 2006 World Cup Strona G│ˇwna Wszystko na temat Fify 2006 World Cup
Wszystko o Fifie 2006 WC Turnieje Sparingi itp.....
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

ale ona brzydka jak noc

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wszystko na temat Fify 2006 World Cup Strona G│ˇwna -> Fifa 2006 WC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 728
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/10
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 19:01, 10 Kwi 2014    Temat postu: ale ona brzydka jak noc

Dynia
[link widoczny dla zalogowanych]
wyproznila sie przed wejsciem na porodowke,nie rodzila wcale dlugo bo kilka godzin ale jakos tak wyszlo ze nazbieralo jej sie troche tego w pecherzu i przy parciu poprostu pooooooszlo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Może głupie się wydaje to pacie na zrzucanie kilogramów.
Czekam na odpowied┼║.
[link widoczny dla zalogowanych]
a moim zdaniem roz jest modny...
pami─Ötacie kto to ┼Ťpiewa┼é?

Bo przeciez jesli dziewczyna ma wlasny styl, to nie musi sie interesowac tym co bedzie modne wiosna, latem czy jesienia... [link widoczny dla zalogowanych] p┼éakalam i wydalam koljena kase nma fryzjera kt├│ry nic nei zrobi┼é tylko je przyciemnil i mialam juz ciemn─ů wi┼Ťnie ;/
To moja zas┼éuga Chochlik po┼╝─ůdne ┼╝elowe paznokcie kosztuja 100 z┼é.. woow ale sie rozpisales cos w tym buliks jest niepowiem ja jak dzis np bylam w szkole pozniej na fitnesie czuje sie wspaniale pozniej ide na spacer z dziecmi i jak starcy sil pobiegam chce chociaz te 3 dni w tygodniu byc aktywna........ totalna przesada... Wymra┼╝anie jest najlepszym sposobem. [link widoczny dla zalogowanych]
przez ten tydzien przybylo mi ok 2-3 cm, w udzie z 2 Drogi Nie_wiem_co_dalej, dzi─Ökuj─Ö za mi┼ée s┼éowa W┼éa┼Ťnie o to mi chodzi┼éo, ┼╝e ka┼╝da nasza wada jest dla ka┼╝dego z nas r├│wnie wielkim problemem, ale wystarczy przypomnie─ç sobie ┼╝e nie jest tak ┼║le bo mog┼éo by─ç jeszcze gorzej. zadnego zrywania czy wycinania polowy paznokcia. prosze powiedzcie mi czy jest to cos z┼éego .. Trudno jest zwymiotowa─ç naprawd─Ö wszystko co si─Ö zjad┼éo. do prostych.. Co w┼éasciwie chcesz osi─ůgn─ů─ç
Polecam stronk─Ö:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Hyhyhyhyh....!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie pomagało mi nic, brałam jednorazowo Relanium, Lorafen, i wreszcie Rohypnol-(pigułka gwałtu).
[link widoczny dla zalogowanych]
to moze zmniejsz sama na pare dni do połowki a pozniej jak organizm przyzwyczi sie to wrocisz do calej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Chodz─Ö coraz bardziej zdenerwowany, agresywny.
I pomimo, ┼╝e si─Ö poc─Ö nie mog─Ö schudn─ů─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i jestem ciekawa,jak maluszek ma ┼╝├│┼étaczk─Ö,to wypisuj─ů czy mo┼╝na poczekac az przejdzie(za dop┼éat─ů czy bez?)
Ca┼ée szcz─Ö┼Ťcie to co zrobi─Ö w sprawie szczepie┼ä swojego dziecka nie zale┼╝y od Ciebie.
[link widoczny dla zalogowanych]

Lekarka kiedy┼Ť stwierdzi┼éa, ┼╝e przy moim ci┼Ťnieniu powinnam, bardzo ┼║le si─Ö czu─ç, a ja wr─Öcz przeciwnie. [link widoczny dla zalogowanych] Witam w sobotnie popo┼éudnie
Prosz─Ö o szybka odpowiedz Wszystko jako┼Ť si─Ö na┼éo┼╝y┼éo i przyznaje si─Ö ┼╝e mam pietra. aaggaazza: og├│rki mam nadzieje ze ktos ma jakies doswiadczenie. [link widoczny dla zalogowanych]
P├│┼║niej gotowanie, sprz─ůtanie. Motylku a jak tobie leci ????? szukam super kosmetyczki w Warszawie, kogo┼Ť ┼Ťwietnie przygotowanego do zawodu, kompetentnego, a w zasadzie niezawodnego (je┼Ťli to mo┼╝liwe). Torb─Ö mi zabrano... Zabrak┼éo jej farby na prz├│d to zamiast dorobi─ç stwierdzi┼éa ┼╝e te w┼éosy z ty┼éu b─Öd─ů tu spada┼éy i jakby jeszcze ten prz├│d zrobi┼éa to by by┼éo za du┼╝o. Pi┼éam te zio┼éa, i powiem Ci, ┼╝e s─ů obrzydliwe a na dodatek nic nie daj─ů. Mo┼╝esz kontynuowa─ç ten plan jak d┼éugo zechcesz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Po chwili okaza┼éo si─Ö ┼╝o owszem s─ů ale te stare !!, pomyli┼éam identyczne koperty....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

- przedział wiekowy 29-35
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak tylko weszłam na salę porodów, zaczeły się bóle parte. TOPIK SWIETNYYYY!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
witaj olala !
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a tez mam usuniete obydwa platy .
[link widoczny dla zalogowanych]

Rok temu odchudzalam sie na diecie cambridge. [link widoczny dla zalogowanych] ja si─Ö dopisuj─Ö do listy.
Anilay...i jak kurs? Mieszkam w Polsce, ale byłam we Frankfurcie kilka miesięcy a dlaczego sadzisz ze ty masz racje?? Zosia lub Rafał bo kiedys slyszalam ze tez fajnie obcinaja? Pozdrawiam goraco!!! [link widoczny dla zalogowanych]
Jek b─Ödzie wi─Öcej sz┼éo, to ...dojem. Nie wiem ile razy dziennie birzesz lek ,trudno tak w ciemno cos doradzic ,ale napewno 2 (jedna po drugiej jesli jestes w trakcie normalnego odzywiania bo ta pierwsza bardzo szybko wywola parcie i wyplucze to co zostalo strwione ,ale jeszcze niewydalone z jelita,moga byc to resztki gdzies umiejscowione w gornej partii jelit.Jesli tak bedzie to po pierwszej za pol godziny zrob druga. ManyPenny, jeszcze raz gratulacje. Mam dosy─ç, jestem za┼éamana do takiego stopnia, ┼╝e na niczym mi ju┼╝ nie zale┼╝y nawet na ┼╝yciu zywa mo┼╝e kiedy┼Ť?????????????????????To samo zrobili z EB.Szkoda tylko ludzi. Ludzie wyksztalceni, koledzy w pracy, znajome rodziny, to natomiast zupelnie inny swiat. ooo dzieki za wszelkie objasnienia - przyda┼éo sie
http://www.meso-spa.com/images/lips.jpg
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Niestety nie moge poda─ç Ci niczego konkretnego, ale mo┼╝e w przysz┼éo┼Ťci przyda Ci si─Ö:www.fastdeal.pl i inne portale zakup├│w grupowych.
[link widoczny dla zalogowanych]
Kiedy┼Ť zna┼éem takie strony (fora), na kt├│rych ludzie prosili o pomoc w znalezieniu piosenek, ale nie pami─Ötam ju┼╝.Przepraszam. nie wstydz sie.
je┼╝eli tak, to jak cz─Östo, czy r├│wnie┼╝ wod─Ö z cyrtyn─ů, w jakiej ilo┼Ťci i jak d┼éugo trzyma─ç ?
Jak wida─ç dr─Ötwienie r─ůk si─Ö ukazuje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

zgni┼é─ů ziele┼ä, granat [link widoczny dla zalogowanych] Nie przek┼éuwajcie brzuszka u kosmetyczki, bo one nie sa do tego przeszkolone...nie maja doswiadczenia i kompletnie sie nie znaj─ů!!!
spier** zakomplesione Jutro ostatnia tabletka a potem zobacze jaki dostane @@@@@@ i czy dostane a potem do lekarki ide koniecznie!!!!! jechac? mam prosbe, Ka┼╝dy robi jak uwa┼╝a, jednak ja my┼Ťl─Ö ┼╝e je┼╝eli s─ů mo┼╝liwo┼Ťci to trzeba z nich korzysta─ç a nie m─Öczy─ç si─Ö domowymi sposobami licz─ůc na cud. [link widoczny dla zalogowanych]
ja bylem na takiej imprezie jakie┼Ť dwa lata temu ,by┼éo nawet nie┼╝le ale od tamtej pory cisza. Przypomnia┼éam sobie, ┼╝e napisa┼éam kiedy┼Ť, ┼╝e marz─Ö o objawach typowo ci─ů┼╝owych, teraz nie mog─Ö uwierzy─ç, ┼╝e ja tak mog┼éam napisa─ç! Ale ta ma┼Ť─ç co da┼éa mi kole┼╝anka tez jest dobra... jak my┼Ťlicie? A je┼Ťli to rodowity Anglik to mo┼╝e jaki┼Ť album o Polsce? wiem jak go je┼Ť─ç - tzn. Dzi─Öki za propozycje.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ile dasz rade hehe ale tak na powa┼╝nie to dopoki pieczenie ci nie przejdzie..
m├│j narzeczony jest w trakcie uniewa┼╝nienia ma┼é┼╝e┼ästwa i mimo, ┼╝e to jego by┼éa ┼╝ona wnios┼éa pozew, to nikt w s─ůdzie nie m├│wi┼é, ze tylko ona mo┼╝e je uzyska─ç...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wszystko na temat Fify 2006 World Cup Strona G│ˇwna -> Fifa 2006 WC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin